Για μαθητές και γονείς

  • Δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕΛ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Ι.Ε.Κ.) έτους 2024

    Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να διαβάσουν το παρακάτω έγγραφο. Η προθεσμία έκδοσης κωδικού ασφαλείας λήγει την Παρασκευή 28 Ιουνίου. Στις 20/6 και 21/6 το Σχολείο μας είναι εξεταστικό κέντρο σχεδίου και δεν θα εκδίδονται κωδικοί.

    Τις υπόλοιπες ημέρες οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να προσέρχονται από τις 9:00 ως τις 13:30.

    Continue reading →
  • Άνοιξε η πλατφόρμα για ενημέρωση μέσω SMS σχετικά με τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

    Δείτε την ανακοίνωση του Υπουργείου.

    Η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι και την Τρίτη 25 Ιουνίου.
    Είσοδος εδώ.

    Continue reading →
  • Εξετάσεις στα ειδικά μαθήματα του σχεδίου

    Ενημερώνονται οι ενδιαφερόμενοι ότι κατά τις ημέρες των εξετάσεων θα πρέπει να έρχονται στο εξεταστικό κέντρο το αργότερο μέχρι τις 8:00 το πρωί, μετά οι πόρτες θα κλείνουν.

    ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ

    1. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν μαζί τους υποχρεωτικά το δελτίο εξεταζομένου και κατά προτίμηση και την αστυνομική τους ταυτότητα ή διαβατήριο.

    2. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης  μέχρι τις  08.00 π.μ. για όλα τα ειδικά μαθήματα, εκτός των Αγγλικών για το οποίο πρέπει να προσέλθουν  μέχρι τις 11:30 π.μ..

    3. Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα:

    – των ξένων γλωσσών είναι τρεις (3) ώρες.

    – των  Σχεδίων (Ελεύθερο και Γραμμικό)  είναι έξι (6) ώρες.

    4. Κατά την εξέταση στο «Γραμμικό Σχέδιο» δίνεται στους υποψηφίους χαρτί σχεδίασης, που οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι 50 Χ 70 εκ. και οι εσωτερικές διαστάσεις, στις οποίες γίνεται η σχεδίαση, 50 Χ 58 εκ.. Για τον λόγο αυτό, ο υποψήφιος πρέπει να έχει μαζί του στις εξετάσεις πινακίδα σχεδίασης, διαστάσεων αναλόγων με το χαρτί σχεδίασης και τα απαραίτητα για τη σχεδίαση όργανα και υλικά, δηλαδή χαρτί πρόχειρο σχεδίασης (ριζόχαρτο ή άλλο), μολύβια με διαφορετική σκληρότητα για διαφορετικά πάχη γραμμών, όργανα για σχεδίαση με μολύβι ή με σινική μελάνη, ταυ ή παραλληλογράφο, τρίγωνα σχεδίασης, κοινό υποδεκάμετρο και τα λοιπά αναγκαία μέσα σχεδίασης (διαβήτη, καμπυλόγραμμο, γομολάστιχα, ασπίδα σβησίματος, ξύστρα – καμπάνα κ.λ.π.). Επίσης μπορεί να χρησιμοποιήσει μεγεθυντικό φακό. Απαγορεύεται, όμως, να χρησιμοποιεί συστήματα σχεδίασης, δηλαδή ειδικά εκτυπωτικά μηχανήματα γραφής και σχεδίασης γραμμάτων, ζελατίνες ή μεταλλικά στοιχεία τυποποιημένων γραμμάτων, αυτοκόλλητα (ράστερ, λετρασέτ κ.λ.π.) γραμμάτων ή γραμμοσκιάσεων και κλιμακόμετρα (υποδεκάμετρα σε διάφορες κλίμακες, ένα : είκοσι, ένα : πενήντα κ.λ.π.), μοιρογνωμόνιο, καθώς και υπολογιστικές μηχανές (κομπιούτερς).

    5. Κατά την εξέταση στο «Ελεύθερο Σχέδιο», δίνεται στους υποψηφίους χαρτί σχεδίασης, που οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι 50 Χ 70 εκ. και οι εσωτερικές διαστάσεις, στις οποίες γίνεται η σχεδίαση, 50 Χ 50 εκ.. Για τον λόγο αυτό, ο υποψήφιος πρέπει να έχει μαζί του στις εξετάσεις πινακίδα σχεδίασης, διαστάσεων αναλόγων με το χαρτί σχεδίασης. Η σχεδίαση γίνεται με μολύβια. Ο υποψήφιος πρέπει να έχει μαζί του, εκτός από την πινακίδα, μολύβια μαλακά και σκληρά, γομολάστιχα, ξύστρα. Επίσης, επιτρέπεται η χρήση βελόνας μετρήματος και νήματος στάθμης, ενώ δεν επιτρέπεται η χρήση οργάνων σχεδίασης και η χρήση σπρέι.

    Continue reading →
  • Οριστικός πίνακας επιτυχόντων στην κλήρωση για εγγραφή στην Α’ Λυκείου

    Δείτε τον οριστικό πίνακα όπως κυρώθηκε από το ΕΠΕΣ του σχολείου.

    Continue reading →
  • Πανελλήνιες 2024: Ποιές είναι οι ειδικότητες στο Παράλληλο Μηχανογραφικό – Πότε ξεκινά η υποβολή


    Μια θέση στα δημόσια ΙΕΚ (σημερινή ονομασία ΣΑΕΚ) θα μπορέσουν να διεκδικήσουν οι υποψήφιοι, που δίνουν τώρα πανελλαδικές εξετάσεις αλλά και οι απόφοιτοι λυκείου, μέσω του Παράλληλου Μηχανογραφικού.  Το παράλληλο Μηχανογραφικό  θα καταθέσουν την ίδια περίοδο με το «κανονικό» μηχανογραφικό, δηλαδή όταν θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα περί τα τέλη του Ιουνίου.

    Ειδικότερα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν μηχανογραφικό τόσο για τα πανεπιστήμια όσο και για τα ΣΑΕΚ, όταν όμως βγουν τα αποτελέσματα θα πρέπει να επιλέξουν που θα θελήσουν τελικά να σπουδάσουν. Ήδη δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα της κυβερνήσεως οι ειδικότητες και ο αριθμός των εισακτέων ανά Σ.Α.Ε.Κ. και ειδικότητα στις δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ, για τους τελειόφοιτους και τους υποψήφιους που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις για το σχολικό έτος 2024- 2025, οι οποίοι υποβάλλουν παράλληλο μηχανογραφικό δελτίο.

    Κατά τη συμπλήρωση του παράλληλου μηχανογραφικού δελτίου, ο υποψήφιος μπορεί να δηλώσει μέχρι τριάντα (30) συνολικά προτιμήσεις Σ.Α.Ε.Κ. και ειδικοτήτων Ο τρόπος κατάρτισης των πινάκων κατάταξης και τα κριτήρια επιλογής καθορίζονται στον «Κανονισμό Λειτουργίας Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) που υπάγονται στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» (Β’ 5837/2021) όπως ισχύει. Σε περίπτωση ισοβαθμίας εισάγονται όλοι οι υποψήφιοι που ισοβαθμούν. Οι εγγραφές των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθούν κατά το πρώτο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου 2024.

    Λεπτομέρειες για τη διαδικασία εγγραφής και οι ημερομηνίες εγγραφών θα ανακοινωθούν από τη Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ. για τις Σ.Α.Ε.Κ. αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και από τις αντίστοιχες Διευθύνσεις των Σ.Α.Ε.Κ. αρμοδιότητας άλλων Υπουργείων, μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των εισακτέων στα Α.Ε.Ι. και στις Σ.Α.Ε.Κ.

    O πίνακας με τις θέσεις και τις ειδικότητες των ΙΕΚ για το 2024:

    Continue reading →
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

    Ώρα προσέλευσης υποψηφίων : 07.45.

    Για την είσοδο απαιτείται το Δελτίο εξεταζομένου και δεν είναι απαραίτητο άλλο αποδεικτικό στοιχείο (ταυτότητα ή διαβατήριο).
    Προσερχόμενοι στις αίθουσες εξετάσεων οι εξεταζόμενοι επιτρέπεται να φέρουν μαζί τους: στυλό ΜΟΝΟ ανεξίτηλης μελάνης (μαύρο ή μπλέ), μολύβι, γομολάστιχα, γεωμετρικά όργανα και μπουκαλάκι με νερό. ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ γενικά ΔΕΝ επιτρέπεται στις απαντήσεις, παρά ΜΟΝΟ αν το διευκρινίζουν οι οδηγίες των θεμάτων.
    Διαφύλαξη του αδιάβλητου των εξετάσεων Δολίευση των εξετάσεων – μηδενισμός του γραπτού.
    Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, οι υποψήφιοι κατά την είσοδό τους στην αίθουσα της εξέτασης απαγορεύεται να φέρουν μαζί τους βιβλία, τετράδια, σημειώσεις, διορθωτικό, κινητά τηλέφωνα, υπολογιστικές μηχανές και οποιαδήποτε άλλα ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης ή λήψης πληροφοριών ή επικοινωνίας. Αυτά τα παραδίδουν έξω από την αίθουσα.

    ΠΡΟΣΟΧΗ ! Η κατοχή κινητού (έστω και απενεργοποιημένου) μέσα στην αίθουσα συνιστά επαρκή λόγο μηδενισμού τους. Τόσο κατά την παράδοση όσο και κατά την παραλαβή του κινητού, ο υποψήφιος θα υπογράψει σε ειδική κατάσταση ενώπιον του προέδρου της ΛΕΕ ότι αναλαμβάνει ο ίδιος την ευθύνη της παράδοσης και παραλαβής του κινητού του.
    Το κινητό παραδίδεται στην είσοδο του κτιρίου.

    Ευχόμαστε ολόψυχα στους μαθητές μας δύναμη, πίστη και αισιοδοξία και να θυμούνται ότι οι εξετάσεις αποτελούν μία από τις πολλές δοκιμασίες που θα αντιμετωπίσουν στη ζωή τους.

    Καλή Επιτυχία!

    Η Πρόεδρος της Λυκειακής Επιτροπής Εξετάσεων Βασιλική Δεριζιώτη

    Continue reading →
  • Ταξιδέψτε μαζί μας… στο «Γεύσις Αρχαίων»

    Ο όμιλος Λόγος και Τέχνη ταξίδεψε φέτος σε ένα μαγικό κόσμο γεύσεων της Αρχαίας Ελλάδας.
    Μυρωδιές, γεύσεις που ακόμη και σήμερα εξακολουθούν να στηρίζουν τη σύγχρονη γαστρονομία.
    Επιμέλεια: Βορρέ Αικατερίνη – Γεωργία, φιλόλογος ΜΑ, Μsc

    Δείτε το υλικό στα δύο παρακάτω αρχεία.

    Continue reading →
  • Μηνιαία σύνοψη δράσεων

    Δείτε παρακάτω μια σύντομη παρουσίαση των σημαντικότερων στιγμών της σχολικής ζωής ανά μήνα:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

    • Την Παρασκευή 27 Οκτώβρη το Σχολείο μας τίμησε στην αίθουσα εκδηλώσεών του την επέτειο του ΟΧΙ και τη Σημαία μας. Επίσης, όπως κάθε χρονιά, τίμησε τους αριστούχους κι αριστούχες μαθητές-μαθήτριες για τις επιδόσεις τους.
    • ακολούθησε, την ίδια ημέρα,  επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου στις εφαρμογές ΑΙ στη διαφοροποιημένη διδασκαλία.
    • Σάββατο 28 Οκτωβρίου τα παιδιά μας εκπροσώπησαν το σχολείο στη μαθητική παρέλαση του Δήμου μας.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

    • Το Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2023  το σχολείο μας πήρε μέρος στο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας , αντιπροσωπευόμενο από έξι μαθητές μας και υπό την καθοδήγηση του μαθηματικού κ. Χανιώτη Ι.
    • Η Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2023 ήταν ημέρα εκπαιδευτικού περιπάτου κι ανάπαυλας για τα παιδιά μας: η Α και Β Λυκείου κατευθύνθηκε στο Τατόι για ενημέρωση σχολικού προσανατολισμού στη Σχολή Ικάρων κι επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο ενώ η  Γ΄Λυκείου κατευθύνθηκε στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας προκειμένου να παρακολουθήσει οργανωμένο περίπατο και ξενάγηση με τίτλο Στα χνάρια του Όθωνα.
    • 27/11 έως 1/12/2023 : πραγματοποιήθηκε η πενθήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της Γ΄Λυκείου στην Θεσσαλονίκη. Τα παιδιά μας ξεναγήθηκαν σε πληθώρα ενδιαφερόντων σημείων όπως μουσεία, κάστρα, ρωμαικά και βυζαντινά μνημεία, εκκλησίες και φυσικά πήγαν και στη Βεργίνα των βασιλικών τάφων αλλά και στη Νάουσα. Γέμισαν πολύτιμες αναμνήσεις που ελπίζουμε θα τους συνοδεύουν για πολλά-πολλά χρόνια και χάρηκαν την παρέα των σχολικών φίλων τους !

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

    • Στις 8-12-2023 από τις 08.00 έως τις 12.00 μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στον Διαγωνισμό Αριστοτέλης για τη Γ΄Λυκείου που διοργανώνει η Φυσική Εταιρεία υπό την επίβλεψη της φυσικού κας Αραβανή.
    • Την Τετάρτη, 20-12-2023, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) στα πλαίσια διεξαγωγής του ομίλου Οικονομίας με τίτλο «Έρευνα συμπεριφοράς Καταναλωτή» που διοργανώνει η κα Κολυβά (οικονομολόγος). Στην επίσκεψη αυτή συμμετείχαν και μαθητές της Γ Λυκείου προσανατολισμού Οικονομίας – Πληροφορικής προκειμένου να ενημερωθούν σε θέματα που αφορούν στην Έρευνα αγοράς, λαμβάνοντας γνώσεις που κρίνονται απαραίτητες για τις σπουδές τους.

    Ανώτατα διοικητικά στελέχη παρουσίασαν τη μεθοδολογία της Έρευνας αγοράς και συγκεκριμένα της μεγαλύτερης και αρχαιότερης έρευνας που διεξάγει η ΕΛΣΤΑΤ, την Έρευνα Οικογενειακού Προϋπολογισμού, και μύησαν τους μαθητές σε σημαντικές στατιστικές έννοιες με απώτερο σκοπό την καλλιέργεια της στατιστικής παιδείας. Πολύτιμη υπήρξε η παρουσία του κου Θανόπουλου, Προέδρου της ΕΛΣΤΑΤ.

    • 21-12- 2023 :το σχολείο μας, στα πλαίσια των δράσεων για την  καταπολέμηση του Σχολικού εκφοβισμού, προσκάλεσε το Κέντρο Ημέρας «Franco Basaglia» της ΕΠΑΨΥ. Μαθητές της Α ΄Λυκείου συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήρι με θέμα «Φτιάχνουμε μια Συνταγή Καλής Σχολικής Στιγμής». Σκοπός  ήταν  ευαισθητοποίηση των παιδιών για την καταπολέμηση της βίας και η καλλιέργεια της αξίας του σεβασμού του ΄Αλλου.
    • Η πρόταση του μήνα: Είναι γιορτινές μέρες κι οι οικογενειακοί περίπατοι έχουν μια άλλη γλυκύτητα. Εμείς σας προτείνουμε  μια βόλτα στο ΄Ιδρυμα Βασίλη κι Ελίζας Γουλανδρή (Ερατοσθένους 13) για μια έξοχη επαφή με κάποια από τα σημαντικότερα έργα του 20ου αιώνα σε μια σπουδαία συλλογή ζωγραφικής και γλυπτικής! Υπάρχει εφαρμογή που σας βοηθά να ξεναγηθείτε στα έργα μα και προβολή κατατοπιστικών φιλμ μικρής διάρκειας. Επιπλέον, στο ισόγειο μπορείτε να αγοράσετε και δώρα για τις γιορτές!

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

    • Παρασκευή 12-1-2024 στις 12.30 πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του Σχολικού Συμβουλίου με παρόντες εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, τη Διευθύντρια του σχολείου κι εκπροσώπους του Συλλόγου Διδασκόντων.
    • Τρίτη 1-01-2024 και ώρα 18:00 η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος  πραγματοποίησε διαδικτυακή  ενημέρωση για γονείς και εκπαιδευτικούς μέσω της πλατφόρμας Microsoft Teams .Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε σε πραγματικό χρόνο από τα γραφεία της Υπηρεσίας και στο τέλος υπήρξε χρόνος για ερωτήσεις. Η θεματολογία περιλάμβανε ζητήματα όπως  την πρόληψη και την αντιμετώπιση των κινδύνων που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες, τις παγίδες που ελλοχεύουν στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης,τον διαδικτυακό σεξουαλικό εξαναγκασμό και εκβιασμό (sextortion)   ,το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού (cyberbullying),       τα διαδικτυακά παιχνίδια και τον εθισμό.   
    • Τρεις μαθητές μας, η Γεωργαντίδη Άννα και ο Γλύπτης Παναγιώτης  από τη Γ΄Λυκείου και   ο Μπλίκας Χρήστος    από τη Β΄Λυκείου προκρίθηκαν στην α΄φάση (Θαλής) του  διαγωνισμού  της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (υπεύθυνοι καθηγητές: Χανιώτης Ιωάννης και Κοτσακιλάφη Ειρήνη) και θα συνεχίσουν στη β΄φάση. Μπράβο σε όλους τους!
    • Στις 20-1-2024 πραγματοποιήθηκε η β΄φάση (Ευκλείδης) του διαγωνισμού της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και τα παιδιά της Γ΄Λυκείου προκρίθηκαν! Περνούν συνεπώς στην επόμενη φάση που είναι η Ελληνική Μαθηματική Ολυμπιάδα (Αρχιμήδης),η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 24-22024. Συγχαρητήρια στα παιδιά και τον καθηγητή τους κο Χανιώτη!
    •  Παρασκευή, 26-1-2024, το σχολείο μας  παρακολούθησε σε κινηματογράφο την προβολή της ταινίας Αντιγόνη, σε συνεργασία με το Νεανικό Πλάνο. Πρόκειται για μια πολυβραβευμένη καναδέζικη μεταφορά της τραγωδίας του Σοφοκλή στην εποχή μας με πρωταγωνιστές μια οικογένεια προσφύγων.
    • Η πρόταση του μήνα: LABATUT BENJAMIN, Όταν παύουμε να καταλαβαίνουμε τον κόσμο, εκδ. ΔΩΜΑ.
      Ένα βιβλίο που μπορεί να διαβαστεί από όσους αγαπούν τις θετικές επιστήμες μα και τη λογοτεχνία και να γεννήσει πολλές σκέψεις κι αφορμές για υπέροχες συζητήσεις κι αντιπαραθέσεις! Πρόκειται για ένα υβριδικό έργο που συνδυάζει  δοκίμιο , μυθοπλασία και βιογραφικό υλικό κι αναφέρεται σε επιστήμονες όπως οι Haber, Schwarzschild, Grothendieck,  Heisenberg,  Schrödinger …Η έξαψη των ανακαλύψεων, η μεταμόρφωση του κόσμου μας από αυτές, η  ευλογία μα κι ο τρόμος που γέννησαν γίνονται αφορμές για να ξανασκεφθούμε την υπερβατικότητα της επιστήμης, την αγωνία της ιστορικής πράξης, την ανθρώπινη ευθύνη…΄Ισως η τολμηρή σύζευξη φαντασίας κι αλήθειας σε κάποια σημεία ξενίσει, μα  έχει κι αυτή το ενδιαφέρον της. Πάνω απ όλα, ωστόσο, είναι ένα βιβλίο που μας υποχρεώνει να μοιραστούμε το ανθρώπινο πάθος  που φιλοδοξεί να φωτίσει το μυστήριο που μας περιβάλλει και συνάμα τον πόνο που αυτός ο φωτισμός εγκυμονεί. ( Ένα ενδιαφέρον αναγνωστικό ταίρι θα ήταν το μυθιστόρημα  της Mary Shelley Φρανκενστάιν ή ο σύγχρονος Προμηθέας που υπάρχει σε πολλές ελληνικές μεταφράσεις κι εκδόσεις).

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

    • 5/2/2024: πραγματοποιήθηκε σχολικός εκπαιδευτικός περίπατος των παιδιών της Β΄Λυκείου στο Ίδρυμα Θεοχαράκη για την παρακολούθηση του διαδραστικού προγράμματος «Χημεία: Από τον μικρόκοσμο στον μακρόκοσμο, Ταξίδι στην ύλη».Τα παιδιά  της Α΄και Γ΄Λυκείου  επισκέφθηκαν το Ευγενίδειο ΄Ιδρυμα όπου  συμμετείχαν στο πρόγραμμα Stem & Art / Από τον Κύκλο στη Σφαίρα.
    • 16/2/2024: τα παιδιά της Β΄Λυκείου είχαν μια πολύ ενδιαφέρουσα ενημέρωση στην αίθουσα εκδηλώσεων για την αντισύλληψη και τα ΣΜΝ από επιστήμονες του Κέντρου Υγείας Αμαρουσίου.
    • Την  Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου δεκαμελής ομάδα μαθητών του σχολείου μας , με τη συνοδεία της Διευθύντριας κας Δεριζιώτη,  συμμετείχε στο Μαθητικό Συνέδριο προσομοίωσης της λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κογκρέσου Τοπικών και Περιφερειακών Αρχών του Συμβουλίου της Ευρώπης  AMEC 2024,  που πραγματοποιήθηκε στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΑΡΤΙΟΥ

    • Οι μαθητές της Α΄ τάξης του Λυκείου μας, πραγματοποίησαν  τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή  στην Κύπρο από τις 2 έως τις 5 Μαρτίου 2024 και είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Λύκειο του Μακαρίου Γ΄ , να γνωρίσουν την ιστορία του μαρτυρικού νησιού αλλά και να απολαύσουν την ομορφιά του.
    • Στις 8-3-2024 πραγματοποιήθηκε η Α΄φάση του πανελλήνιου διαγωνισμού φυσικής ¨Αριστοτέλης¨, από την Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση (Ε.Ε.Φ.Ε.Ε.), για τους μαθητές της Α΄ και Β΄Λυκείου. Το σχολείο μας συμμετείχε στην Α΄φάση του διαγωνισμού με τη συμμετοχή τεσσάρων μαθητών της Β΄και τεσσάρων μαθητών της Α΄τάξης.
    • Στις 8-3-2024  οι μαθητές της Γ΄Λυκείου είχαν μια πολύ ενδιαφέρουσα ενημέρωση για την αντισύλληψη και τα ΣΜΝ από επιστήμονες του Κέντρου Υγείας Αμαρουσίου.
    • Φέτος η 25η Μαρτίου γιορτάστηκε με ένα ιδιαίτερο τρόπο στο υπαίθριο θέατρο Αναβρύτων, όπου  μαθητές και καθηγητές απέτισαν φόρο τιμής στο Διονύσιο Σολωμό για τα 200 χρόνια από τη συγγραφή του Εθνικού Ύμνου.
    • Το Σάββατο 23-3-2024 συμμετείχαν με επιτυχία στην Α΄ φάση του 5ου Διαγωνισμού Οικονομικών “Ερμής” του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών δύο μαθητές του σχολείου μας, η Τριάντου Βασιλική και ο Αγγελίδης Θεμιστοκλής. Οι μαθητές  πέρασαν στη Β΄ φάση του διαγωνισμού, η οποία διεξήχθη το Σάββατο 27-4-2024  αλλά τελικά συμμετείχε μόνο ο Αγγελίδης Θεμιστοκλής. Τα τελικά αποτελέσματα θα ανακοινωθούν τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την Α΄ φάση και στην καθηγήτριά τους κα Κολυβά και ευχές για επιτυχία στον μαθητή μας για τη Β΄ φάση!
    • Επιτυχής συμμετοχή του σχολείου στην παρέλαση για την Εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου.
    • Η πρόταση του μήνα: Πώς μαθαίνουμε; Το βασικό ερώτημα, που απασχολεί το ανθρώπινο είδος εδώ και αιώνες, διερευνά, μέσα από δεκάδες επιστημονικά παραδείγματα, ο Γάλλος γνωσιακός νευροεπιστήμονας Stanislas Dehaene στο βιβλίο του με τίτλο: «Πώς Μαθαίνουμε. Γιατί ο εγκέφαλός μας μαθαίνει καλύτερα από οποιαδήποτε μηχανή … προς το παρόν» (Εκδόσεις ΤΡΑΥΛΟΣ). ο Stanislas Dehaene παρουσιάζει τους «τέσσερις πυλώνες της μάθησης», που μπορούμε να βασιστούμε για να βελτιώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουμε. Οι πυλώνες αυτοί είναι: Η προσοχή, που ενισχύει την πληροφορία στην οποία εστιάζουμε. Η ενεργός συμμετοχή, ένας αλγόριθμος που επίσης ονομάζεται «περιέργεια», η οποία ενθαρρύνει τον εγκέφαλό μας να ελέγχει αδιάκοπα νέες υποθέσεις. Η ανατροφοδότηση κατά τη διόρθωση των σφαλμάτων (το λάθος είναι σημαντικό στοιχείο στη μαθησιακή διαδικασία. Για αυτό, δεν χρειάζεται να τιμωρείται ή να αποθαρρύνεται όποιος το διαπράττει, αλλά να το αντιμετωπίζει ως ευκαιρία μάθησης), που συγκρίνει τις προβλέψεις μας με την πραγματικότητα και διορθώνει τα μοντέλα μας για τον κόσμο. Και, τέλος, η παγίωση που καθιστά ό,τι έχουμε μάθει πλήρως αυτοματοποιημένο και περικλείει και τον ύπνο ως βασικό συστατικό της σταθεροποίησης και ταξινόμησης της γνώσης.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΡΙΛΙΟΥ

    • 2/4/2024: Συγχαρητήρια στο μαθητή της Γ’ Λυκείου Γλύπτη Παναγιώτη που βραβεύτηκε με το Γ΄ Βραβείο στο φετινό Διαγωνισμό Ευκλείδης της ΕΜΕ. Συγχαρητήρια σίγουρα αξίζουν και στον καθηγητή του κου Χανιώτη Ι. που τον στήριξε!
    • Το τετραήμερο από 17 έως και 20 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή της Β΄ Λυκείου στη Ρόδο. Τα παιδιά μας ήρθαν σε επαφή με την ιστορία και τον πολιτισμό του νησιού και δημιούργησαν πολύτιμες αναμνήσεις .
    • 23/4/2024: με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 1η Ετήσια Ημερίδα Επαγγελματικού προσανατολισμού του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Αμαρουσίου.
    • Συντονίστρια ήταν η μαθήτρια της Α΄ Τάξης Μαρία Σαλομίδη και συμμετείχαν εκλεκτοί προσκεκλημένοι από το Μορφωτικό Ίδρυμα της Πρεσβείας της Κύπρου, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Πανεπιστήμιο Πειραιά αλλά και επαγγελματίες από το χώρο της Υγείας, της Νομικής, των Ναυτιλιακών, του Marketing, της Μετάφρασης, της Γεωπονίας, των Χημικών Μηχανικών, της Μουσικής, της Ηχοληψίας. Παρέστη η αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Αμαρουσίου κα Ε. Λέκκα και μας τίμησε με Χαιρετισμό που απέστειλε ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής κος Ι. Ψαχούλας. Τη διοργάνωση ανέλαβαν η Διευθύντρια κα Δεριζιώτη και  οι καθηγητές κα Κολυβά και  κος Χανιώτης. Οι μαθητές όλου του σχολείου, οι καθηγητές και γονείς που παρακολούθησαν αποκόμισαν πολύτιμες γνώσεις.
    • Η πρόταση του μήνα: μια βόλτα στα βιβλιοπωλεία δεν είναι ποτέ εκτός μόδας, ειδικά αν μετά συνοδεύεται από γλυκό, καφέ ή χυμό και- κυρίως – πολλή συζήτηση με τα παιδιά μας! Μιλήστε τους για τα βιβλία που σας σημάδεψαν -ή απλά σας άρεσαν-κι αφήστε τα να διαλέξουν κάτι της αρεσκείας τους .Το Μαρούσι, η Κηφισιά ή και το κέντρο της Αθήνας προσφέρονται. Επίσης, πολλές φιλοζωϊκές ομάδες κάνουν bazaar εν όψει των γιορτινών ημερών κι έχουν ανάγκη τη στήριξή μας! Άλλη μια ευκαιρία για συζήτηση και καλλιέργεια ενσυναίσθησης για τις ζωές που προσπερνάμε καθημερινά!
    Continue reading →
  • Παρουσίαση των απαντήσεων στο ερωτηματολόγιο για την επικοινωνία   Σχολείου – Οικογένειας

    Σας παρουσιάζουμε τη σύνοψη των απαντήσεων στο ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους γονείς τον Απρίλιο του 2024.
    Την επιμέλεια του ερωτηματολογίου και την επεξεργασία των απαντήσεων έκανε ο μαθηματικός του σχολείου μας κος Ιωάννης Χανιώτης με τη βοήθεια της μαθηματικού κας Ειρήνης Κοτσακιλάφη.

    Δείτε το παρακάτω έγγραφο:

    Η τις απαντήσεις στις παρακάτω εικόνες:

    Continue reading →
  • ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΤΟΥΣ 2024

    Σας αποστέλλουμε από το Γραφείο Διεκπεραίωσης του Τμήματος Πρωτοκόλλου του ΥΠΑΙΘΑ ψηφιακά υπογεγραμμένο το με αριθμό πρωτ. 48936/2024 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) με Θέμα

    «ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΤΟΥΣ 2024».

    Continue reading →