Για μαθητές και γονείς

  • Προώθηση της φιλαναγνωσίας

    Την Τρίτη 10/12/2024 οι μαθητές των Β’ και Γ’ τάξεων του σχολείου θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τον ποιητή και πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρίας Λογοτεχνών κύριο Ιωσήφ Βεντούρα.

    Continue reading →
  • Φιλανθρωπικές δράσεις του σχολείου ενόψει Χριστουγέννων
  • Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ – ΑΙΤΗΣΗ -ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΛ 2025
  • Έκδοση μαθητικών δελτίων ελεύθερης μετακίνησης – Προθεσμία

    Παρακαλούμε ενημερωθείτε για τις απαιτούμενες ενέργειες που πρέπει να κάνετε (μέχρι την Τρίτη 26-11-2024), από το παρακάτω έγγραφο, ανάλογα με την περίπτωση στην οποία εμπίπτετε.

    Η σύμβαση με τις αναλυτικές οδηγίες:

    Continue reading →
  • Ενημέρωση από την ψυχολόγο του σχολείου μας

    Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
    Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στο πλαίσιο της «Ενίσχυσης και ενδυνάμωσης της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ανθεκτικότητας των μαθητών μέσω του θεσμού του ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού, σχολικά έτη 2023-2026», θα βρίσκομαι στο σχολείο κάθε Τετάρτη 8:15-13:30, ώρες κατά τις οποίες μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου για ραντεβού μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.
    Εναλλακτικά, για τον ορισμό συνάντησης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική διεύθυνση: zoitakisof@gmail.com, αναφέροντας το ονοματεπώνυμο του μαθητή/τριας και το τμήμα που φοιτά.
    Οι υπηρεσίες και τα καθήκοντα του ψυχολόγου απευθύνονται στο σύνολο της σχολικής κοινότητας και αφορούν τόσο μαθητές και εκπαιδευτικούς, όσο γονείς/κηδεμόνες. Ο ρόλος του ψυχολόγου είναι ανιχνευτικός, ενημερωτικός, υποστηρικτικός και διαμεσολαβητικός.
    Οι μαθητές θα μπορούν να απευθύνονται στο/η ψυχολόγο για οποιοδήποτε ζήτημα τους απασχολεί στο πλαίσιο της σχολικής ζωής. Σύμφωνα με το ΦΕΚ 5003 τ.Β’ (3-9-2024), οι μαθητές δύνανται, εφόσον το επιθυμούν, να συναντήσουν το ψυχολόγο για να αναφέρουν ή να ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για κάποιο θέμα που τους/τις απασχολεί, χωρίς να απαιτείται η συναίνεση του γονέα/κηδεμόνα. Στη συνέχεια, ο ψυχολόγος κρίνει τα δεδομένα και αποφαίνεται για τυχόν ενέργειες. Αν απαιτούνται ενέργειες παρέμβασης/υποστήριξης στο πλαίσιο του σχολείου, θα ζητείται συναίνεση της οικογένειας με υπεύθυνη δήλωση που θα δίνεται υπογεγραμμένη και θα τηρείται στα αρχεία του σχολείου περί αποδοχής της συνεργασίας με τη ψυχολόγο.
    Καθότι ο ρόλος του ψυχολόγου είναι υποστηρικτικός, δεν πραγματοποιείται θεραπευτικό ή διαγνωστικό έργο και σε συνεννόηση με τους γονείς μπορεί να πραγματοποιηθεί παραπομπή σε ειδικές Δημόσιες Υπηρεσίες.
    Στόχος είναι οι μαθητές να μπορούν να ζητήσουν την υποστήριξη τη στιγμή που νιώσουν ότι τη χρειάζονται, για οποιοδήποτε ζήτημα τους απασχολεί.

    Με εκτίμηση,
    Ζωιτάκη Σοφία
    Ψυχολόγος (ΠΕ23)

    Continue reading →
  • Πρόσκληση σε ενημερωτική συνάντηση
    Η Διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ σας προσκαλούν σε ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ για την Α΄ Λυκείου, την Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2024,  στις  7.00 μ.μ. με θέμα το νέο τρόπο εξέτασης (τράπεζα θεμάτων), καθώς και τη διδασκαλία των μαθημάτων στην Α΄ Λυκείου.
    Η ενημερωτική συνάντηση πραγματοποιείται στο πλαίσιο των καινοτόμων δράσεων του σχολείου  και διοργανώνεται από τις φιλολόγους, κ. Κνισοβίτη και κ. Κοσμά. Στη συνάντηση θα παρευρίσκεται και η ψυχολόγος του σχολείου μας, η κ. Σοφία Ζωϊτάκη, για να απαντήσει σε ερωτήσεις των γονέων σχετικά με θέματα διαχείρισης άγχους, προσαρμογής των παιδιών στη νέα βαθμίδα εκπαίδευσης ή ζητήματα που σχετίζονται γενικότερα με την εφηβεία.
    Η παρουσία σας θα μας δώσει ιδιαίτερη χαρά.

                                       Η Διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί  του 1ου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Αμαρουσίου

    Continue reading →
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΩΝ ΚΛΑΣΗΣ 2028(ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2007)

    Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το παρακάτω έγγραφο.

    Continue reading →
  • Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων (Ε.Δ.Ε.Μ.) σχολικού έτους 2024-25

    Παρακαλούμε όσοι ενδιαφέρεστε, στείλετε ηλεκτρονικά την παρακάτω δήλωση μέχρι το αργότερο τις 12 το βράδυ της Κυριακής 10/11.

    Συμπληρώστε τη και στείλτε τη (ή φωτογραφίστε το έγγραφο με κινητό) στο email του σχολείου.

    Σχετικά έγγραφα:

    Continue reading →
  • Ενέργειες μαθητών σε περίπτωση σεισμού

    Κατά τη Διάρκεια του Σεισμού

    • Καλύπτονται αμέσως κάτω από τα θρανία τους κρατώντας με το χέρι τους το πόδι του θρανίου, εάν την ώρα του σεισμού βρίσκονται μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας.
    • Προφυλάσσονται κατάλληλα ανάλογα με τη θέση που βρίσκονται την ώρα του σεισμού (π.χ. διάδρομο, τουαλέτα), σύμφωνα με την οδηγία: «Μένω στο χώρο που βρίσκομαι, Σκύβω, Καλύπτομαι, Κρατιέμαι», εάν δεν βρίσκονται σε αίθουσα διδασκαλίας. Εάν στο χώρο που βρίσκονται δεν υπάρχει γερό, ξύλινο τραπέζι ή γραφείο για να καλυφθούν, γονατίζουν στο μέσον του χώρου όσο το δυνατόν μακριά από επικινδυνότητες και καλύπτουν το κεφάλι και τον αυχένα με τα χέρια τους.
    • Παραμένουν προφυλαγμένοι για όσο χρόνο διαρκεί ο σεισμός.
    • Παραμένουν στον αύλειο χώρο, μακριά από τις όψεις του κτιρίου, εάν βρίσκονται στο προαύλιο κατά τη διάρκεια της σεισμικής δόνησης.

    2.3. Ενέργειες Μετά το Τέλος του Σεισμού

    • Μετά το τέλος της σεισμικής δόνησης, βγαίνουν από τα θρανία κάτω από τα οποία είχαν προφυλαχθεί, και προετοιμάζονται για την εκκένωση της αίθουσάς τους σύμφωνα με τις οδηγίες του εκπαιδευτικού τους.
    • Εκκενώνουν το σχολικό κτίριο, σύμφωνα με το Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης του Σχολείου, χωρίς να τρέχουν, γρήγορα και με τάξη, έχοντας τα χέρια τους κάτω. Δεν παίρνουν μαζί τους τις τσάντες τους παρά μόνο τα πανωφόρια τους.
    • Συγκεντρώνονται ανά τμήμα στον χώρο καταφυγής και βοηθούν τον εκπαιδευτικό τους να ολοκληρώσει την καταμέτρησή τους.  
    • Ακολουθούν με σοβαρότητα τις οδηγίες που τους δίνονται από τους εκπαιδευτικούς.
      • Παραμένουν στο χώρο καταφυγής έως ότου παραληφθούν από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους, σε περίπτωση που ανακοινωθεί απόφαση διακοπής της λειτουργίας του Σχολείου.
      • Εάν οι μαθητές βρεθούν μόνοι τους εντός του σχολικού κτιρίου π.χ. διάδρομο, τουαλέτα (εκτός αίθουσας διδασκαλίας) την ώρα του σεισμού, όπως έχει ήδη αναφερθεί παραπάνω προφυλάσσονται κατάλληλα ανάλογα με το χώρο που βρίσκονται την ώρα του σεισμού και εκκενώνουν το σχολικό κτίριο μετά το πέρας της σεισμικής δόνησης σύμφωνα με το Σχέδιο του Σχολείου, δηλαδή κατευθύνονται στο προκαθορισμένο σημείο συγκέντρωσης του προαύλιου του Σχολείου όπου συναντούν το τμήμα τους.
    • Εάν κατά τη διάρκεια της εκκένωσης του κτιρίου εκδηλωθεί νέα σεισμική δόνηση σταματά αμέσως η διαδικασία εκκένωσης, οι μαθητές προφυλάσσονται κατάλληλα στη θέση που βρίσκονται (αίθουσα, κλιμακοστάσιο, διάδρομο κ.α.), σύμφωνα πάντοτε με την οδηγία: «Μένω στο χώρο που βρίσκομαι, Σκύβω, Καλύπτομαι, Κρατιέμαι». Μετά το πέρας και του σεισμού αυτού συνεχίζουν κανονικά την εκκένωση του σχολικού κτιρίου από το σημείο που βρίσκονται.

    Δείτε το πλήρες μνημόνιο αντιμετώπισης σεισμικού κινδύνου της σχολικής μας μονάδας:

    Continue reading →